Cześć,
Miałem dokładnie ten sam problem.
Początkowo myślałem, że to TPS jak mi wszyscy mówili, kupiłem, wymieniłem i nie pomogło - przynajmniej mam nowe TPS

Co do silniczka krokowego to znalazłem takiego magika: BW - Bad Wolf (Luca Bitelli) - znajdziesz go na FB.
Chłop robi różne ficzery do ktm, rozwiązujące jego bolączki. Napisz do niego niech Tobie podeśle aktualną ofertę z wszystkimi ficzerami i cenami.
U niego rozwiązanie problemu silniczka krokowego nazywa się:
#13 mechanical idleW skrócie jak wygląda rozwiązanie: wywalasz silniczek krokowy, w jego miejsce wkładasz patent w postaci kilku blaszek/cięgien i po temacie.
Na kierownicy masz manetkę, którą używasz przy włączaniu zimnego silnika - jak ssanie w motocyklach gaźnikowych.
Kontakt bezproblemowy, po angielsku, paczka wysłana tradycyjną pocztą.
Co do jakości wykonania

no cóż... włoska robota, nie jest to fachowa obróbka cnc i nie wygląda jak biżuteria z Aparta ale najważniejsze, że działa i spełnia swoją funkcję.
Polecam

btw. podobno jakiś silniczek krokowy pasuje z Triumpha (nie pamiętam, który model) - uznałem, że to nie kwestia czy padnie kolejny silniczek, tylko kiedy. Dlatego uznałem, że lepiej rozwiązać problem raz na zawsze.