Dzisiaj jest 09 października 2025, 16:32


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Regulacja zaworów SMT 990 LC8 - smarowanie
Nieprzeczytany postZamieszczono: 21 marca 2025, 15:56 

Rejestracja: 16 marca 2025, 01:19
Posty: 1
Cześć wszystkim, jestem w trakcie regulacji luzów zaworowych i podczas składania przeczytałem w książce serwisowej, żeby przedmuchać dysze olejowe.

I tutaj moje pytania:

1. Gdzie są i jak wyglądają
2. Oglądając mostek zrozumiałem (chyba), że na łożyska w których pracują wałki dochodzi olej z dwóch kanałów? Jeden z nich jest pełen oleju, w drugim pusto :shock: Czy to jest ok?
3. Jak olej trafia na krzywki?

Pewnie trzeba było złożyć i tyle, ale czytając instrukcję, zacząłem zadawać sobie te pytania i chciałbym wiedzieć co i jak przed złożeniem :D

Będę wdzięczny za rady

Pozdrawiam
Szymon


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Regulacja zaworów SMT 990 LC8 - smarowanie
Nieprzeczytany postZamieszczono: 28 marca 2025, 12:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 grudnia 2011, 12:58
Posty: 3436
Lokalizacja: Dęblin, Wawa.
Jak sobie weźmiesz obejrzysz dokładnie mostek to zobaczysz takie małe brązowe dysze, to z nich jest podawany olej na krzywkę i szklankę. Jak nie widać żadnych oznak zużycia to składaj jak jest i tyle.

_________________
Był Junak M10, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4620 sc, exc520, a teraz Obrazek
WSK jest nadal :)
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz.


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Theme created StylerBB.net