Autor |
Wiadomość |
CeloFan
|
Tytuł: Re: Napęd 990 Zamieszczono: 11 kwietnia 2019, 19:21 |
|
Rejestracja: 21 maja 2013, 11:33 Posty: 572
|
Jeżdżę turystycznie. To trzeba zaznaczyć bo wiadomo, że dzicząc po krzakach napęd inaczej się zużywa. Pierwszą zębatkę JT 16Z wyrzuciłem razem z napędem Regina po 27 tyś km więc się nie liczy. Drugą po 35 tyś km wymieniłem na następną w tym samym napędzie. Nie wiem o ile więcej przejechała by Sunstar. Sprawdzę
|
|
Na górę |
|
|
dziunek69
|
Tytuł: Re: Napęd 990 Zamieszczono: 11 kwietnia 2019, 19:39 |
|
Rejestracja: 12 września 2017, 08:48 Posty: 227 Lokalizacja: Podkarpacie
|
Ty jesteś nawijacz kilometrów, ciekaw jestem jak wypadnie ten test.
|
|
Na górę |
|
|
Stolek
|
Tytuł: Re: Napęd 990 Zamieszczono: 07 maja 2021, 12:05 |
|
Rejestracja: 29 czerwca 2015, 22:02 Posty: 178 Lokalizacja: Wrocław, PL
|
Czesc, pytanko - czy ktos próbował może zestaw zębatek 16-45 (z tego co wyczytałem łańcuch 120 ogniw zamiast 118) zamiast standardowego 17-42 ? Jak wrazenia?
pozdrawiam
|
|
Na górę |
|
|
marcinjunak
|
Tytuł: Re: Napęd 990 Zamieszczono: 07 maja 2021, 13:42 |
|
Rejestracja: 08 grudnia 2011, 12:58 Posty: 3367 Lokalizacja: Dęblin, Wawa.
|
Nie prawda. 118 wystarcza. Moim zdaniem za małe przełożenia. Na dwójce wstaje z gazu i zaraz kończą się obroty. Prędkość przotowa spada drastycznie. Z tego co pamiętam przy 6tys obr na 6tce 140km/h. Ale jest jeden plus. W terenie lecisz połową trójki a nie wykreconą dwójką. Zależy co kto lubi.
_________________ Był Junak M10, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4620 sc, exc520, a teraz WSK jest nadal
|
|
Na górę |
|
|
Stolek
|
Tytuł: Re: Napęd 990 Zamieszczono: 07 maja 2021, 18:14 |
|
Rejestracja: 29 czerwca 2015, 22:02 Posty: 178 Lokalizacja: Wrocław, PL
|
Dzięki. Tak podejrzewałem ale że aż tak spowolni to nie sądziłem. Kupiłem orginalny układ 17-42 tak czy inaczej
|
|
Na górę |
|
|
marcinjunak
|
Tytuł: Re: Napęd 990 Zamieszczono: 07 maja 2021, 21:25 |
|
Rejestracja: 08 grudnia 2011, 12:58 Posty: 3367 Lokalizacja: Dęblin, Wawa.
|
17tka jest dobra ale na przeloty autostradą, 6 tys obr i 170 na zegarze, miód na zwykłe kręcenie się po kraju spokojnie starcza 16tka i nie trzeba tak machać biegami często.
_________________ Był Junak M10, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4620 sc, exc520, a teraz WSK jest nadal
|
|
Na górę |
|
|
lukasz_vip
|
Tytuł: Re: Napęd 990 Zamieszczono: 10 maja 2021, 07:21 |
|
Rejestracja: 05 października 2015, 17:04 Posty: 437 Lokalizacja: Lubliniec
|
Kup 16/42. Najlepszy uniwersalny zestaw do LC8. 17.42 to na autostrady albo długi przeloty się nadaje.
|
|
Na górę |
|
|
ELMisza
|
Tytuł: Re: Napęd 990 Zamieszczono: 15 lutego 2022, 22:50 |
|
Rejestracja: 30 marca 2021, 19:35 Posty: 11
|
Szukać przedniej zębatki z tłumikiem drgań czy olać temat ? JT są z tłumikiem , sunstar bez.
|
|
Na górę |
|
|
hopkins
|
Tytuł: Re: Napęd 990 Zamieszczono: 16 lutego 2022, 09:16 |
|
Rejestracja: 13 sierpnia 2016, 09:22 Posty: 93 Lokalizacja: Krynica-Zdrój
|
W razie jak co to mam nówkę sztukę, nieodpakowaną JT z tłumikiem 17 zebów rozmiar 525. 50 zł + koszty wysyłki
_________________ READY TO REPAIR
|
|
Na górę |
|
|
lukasz_vip
|
Tytuł: Re: Napęd 990 Zamieszczono: 16 lutego 2022, 10:49 |
|
Rejestracja: 05 października 2015, 17:04 Posty: 437 Lokalizacja: Lubliniec
|
ELMisza ty chcesz 17 zakładać? To jest zębatka jak dużo latasz po autostradach. Wtedy weź z tłumkiem drgań. 16 nie występuje z tłumikiem drgań.
|
|
Na górę |
|
|
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|