Autor |
Wiadomość |
ELMisza
|
Tytuł: Re: Napęd 990 Zamieszczono: 16 lutego 2022, 12:56 |
|
Rejestracja: 30 marca 2021, 19:35 Posty: 11
|
Chce założyć 16 W necie znalazłem JT Sprockets JTF1904.16RB czyli 16 zębów z tłumikiem
|
|
Na górę |
|
|
lukasz_vip
|
Tytuł: Re: Napęd 990 Zamieszczono: 16 lutego 2022, 14:41 |
|
Rejestracja: 05 października 2015, 17:04 Posty: 438 Lokalizacja: Lubliniec
|
Jak szukałem to nie znalazłem. Ja bym wziął z tłumikiem jak są.
|
|
Na górę |
|
|
marcinjunak
|
Tytuł: Re: Napęd 990 Zamieszczono: 16 lutego 2022, 18:17 |
|
Rejestracja: 08 grudnia 2011, 12:58 Posty: 3367 Lokalizacja: Dęblin, Wawa.
|
JT na przodzie nie robi, 5 tys i koniec zębów, potem leci łańcuch, ja bym olał tłumik i brał Sunstara.
_________________ Był Junak M10, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4620 sc, exc520, a teraz WSK jest nadal
|
|
Na górę |
|
|
lukasz_vip
|
Tytuł: Re: Napęd 990 Zamieszczono: 16 lutego 2022, 19:17 |
|
Rejestracja: 05 października 2015, 17:04 Posty: 438 Lokalizacja: Lubliniec
|
To mogę potwierdzić u mnie po 4tys. km zębatki JT 16z prawie nie było.
|
|
Na górę |
|
|
MaQ
|
Tytuł: Re: Napęd 990 Zamieszczono: 09 kwietnia 2023, 15:05 |
|
Rejestracja: 24 stycznia 2021, 18:23 Posty: 7
|
Przyszła pora wymienic napęd, cos nowego w w.w temacie czy nadal did 525zvmx 118 oraz zębatki sunstara? Jakis sprawdzony dystrybutor co by sie na jakąś mine nie naciąć? Widziałem jeszcze DID525VX3 czym to sie rózni od 525zvmx?
|
|
Na górę |
|
|
marcinjunak
|
Tytuł: Re: Napęd 990 Zamieszczono: 12 kwietnia 2023, 20:03 |
|
Rejestracja: 08 grudnia 2011, 12:58 Posty: 3367 Lokalizacja: Dęblin, Wawa.
|
MaQ pisze: Przyszła pora wymienic napęd, cos nowego w w.w temacie czy nadal did 525zvmx 118 oraz zębatki sunstara? Jakis sprawdzony dystrybutor co by sie na jakąś mine nie naciąć? Widziałem jeszcze DID525VX3 czym to sie rózni od 525zvmx? Nic nowego, Z drugiej strony fajnie że ludzie non stop czegoś szukają
_________________ Był Junak M10, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4620 sc, exc520, a teraz WSK jest nadal
|
|
Na górę |
|
|
Stolek
|
Tytuł: Re: Napęd 990 Zamieszczono: 18 kwietnia 2023, 10:44 |
|
Rejestracja: 29 czerwca 2015, 22:02 Posty: 178 Lokalizacja: Wrocław, PL
|
Też dorzucę pytanie. Ktoś może z was testował zębatki PBR ? Szukam na jeden wyjazd (głównie off) zębatki tylnej do dzika 45zębów na lańcuch 525 i szczerze nie moge znaleźć sunstara a PBR mozna kupic za 110zł... JT jeszcze jest niewiele drożej, ale ciagle te same produkty... "ludzie szukają nowego"
|
|
Na górę |
|
|
marcinjunak
|
Tytuł: Re: Napęd 990 Zamieszczono: 18 kwietnia 2023, 15:24 |
|
Rejestracja: 08 grudnia 2011, 12:58 Posty: 3367 Lokalizacja: Dęblin, Wawa.
|
Nie ma się do łudzić, to specyficzny napęd dlatego i wybór słaby bo tylko do jednej rodziny moto tak na prawdę. Czy to PBR czy JT to to samo wielkie G. Sunstar wytrzymuje na tyle 3-4 zębatki przednie dajmy do 30-40 tys u celofana. JT zawsze zmieniam max 2 na przodzie i widać zużycie na tylnej zębatce. Do 30 dojeździ ale już tak roz..bie łańcuch że trzeba wszystko zmieniać w komplecie. Na jeden wyjazd to sobie i ESJot możesz kupić choć nie wiem po co takie zabiegi, gdzieś w góry jedziesz czy jakiś trial będzie trenowany na dużym?
_________________ Był Junak M10, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4620 sc, exc520, a teraz WSK jest nadal
|
|
Na górę |
|
|
Stolek
|
Tytuł: Re: Napęd 990 Zamieszczono: 19 kwietnia 2023, 07:59 |
|
Rejestracja: 29 czerwca 2015, 22:02 Posty: 178 Lokalizacja: Wrocław, PL
|
Tak, wyjazd w góry Hiszpania i Portugalia, głównie off. Może to przesada z tymi zębatkami ale też trochę eksperyment.
EDIT: na standardowym łańcuchu 118 ogniw nie da się założyć 16-45. Nie mam jak sprawdzić ile ogniw powinien mieć by wszedł.
|
|
Na górę |
|
|
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|