Autor |
Wiadomość |
marcinjunak
|
Tytuł: Re: problem z dostarczaniem paliwa Zamieszczono: 20 kwietnia 2017, 19:25 |
|
Rejestracja: 08 grudnia 2011, 12:58 Posty: 3372 Lokalizacja: Dęblin, Wawa.
|
Ku..wa, nie wierzę że ma się lać paliwo na silnik po glebie i żeby to miało aż takie znaczenie. Na połączonych wężykach przejechałem jak dotąd ponad 80 tys km i wszystko jest dobrze.
Jedyne nad czym się teraz zastanawiam to przełożenie wlotu odmy gdzieś indziej w airbox bo gorące powietrze bardzo zubaża mieszankę przedniego cylindra.
_________________ Był Junak M10, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4620 sc, exc520, a teraz WSK jest nadal
|
|
Na górę |
|
|
Dziadek
|
Tytuł: Re: problem z dostarczaniem paliwa Zamieszczono: 20 kwietnia 2017, 19:56 |
|
Rejestracja: 15 czerwca 2016, 14:49 Posty: 97 Lokalizacja: Jelenia Góra Dolnośląskie
|
marcinjunak pisze: Jedyne nad czym się teraz zastanawiam to przełożenie wlotu odmy gdzieś indziej w airbox bo gorące powietrze bardzo zubaża mieszankę przedniego cylindra.
Wypnij wąż od odmy z airboxa zaślep dziurę a na węża załóż mały filterek ja robiłem tak w każdym moto które miałem. W Dziku też tak mam mieści się mały filterek do odmy leży na airboksie a wąż wchodzi do niego od góry.
_________________ KTM 950 Adventure Orange.
|
|
Na górę |
|
|
marcinjunak
|
Tytuł: Re: problem z dostarczaniem paliwa Zamieszczono: 20 kwietnia 2017, 20:07 |
|
Rejestracja: 08 grudnia 2011, 12:58 Posty: 3372 Lokalizacja: Dęblin, Wawa.
|
Ale wtedy będzie na wierzchu cały czas syf z zaolejonego powietrza. Zastanawiałem się nad czymś takim tylko żeby włożyć taki filtr na dół pod filtr powietrza w airbox. wykorzystał bym otwór po wężu od sas.
A jaki filtr? Taki zwykły od odmy wkładałeś z alegro?
_________________ Był Junak M10, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4620 sc, exc520, a teraz WSK jest nadal
|
|
Na górę |
|
|
Stolek
|
Tytuł: Re: problem z dostarczaniem paliwa Zamieszczono: 20 kwietnia 2017, 21:14 |
|
Rejestracja: 29 czerwca 2015, 22:02 Posty: 178 Lokalizacja: Wrocław, PL
|
marcinjunak pisze: Ku..wa, nie wierzę że ma się lać paliwo na silnik po glebie i żeby to miało aż takie znaczenie. Na połączonych wężykach przejechałem jak dotąd ponad 80 tys km i wszystko jest dobrze.
A masz tak jak na tym zdjęciu które wrzuciłeś w jednym z poprzednich postów? Moje gaźniki, tak jak napisałem, mają tylko po jednym króćcu. Ten drugi wraz z zestawem wężyków pewnie słuzy do zapewnienia odpowiedniego ciśnienia. Wole już nie eksperymentować z tymi wężykami i ich długością. Zostawiam tak jak było wcześniej (czyli krótkie wężyki, a wylane paliwo leje sie między cylindry). Mam już dosyć eksperymentów na ten sezon.
|
|
Na górę |
|
|
Dziadek
|
Tytuł: Re: problem z dostarczaniem paliwa Zamieszczono: 21 kwietnia 2017, 09:00 |
|
Rejestracja: 15 czerwca 2016, 14:49 Posty: 97 Lokalizacja: Jelenia Góra Dolnośląskie
|
Stołek te drugie wężyk czy króćce które wychodzą z plastikowej pokrywy membran gaźnikowych mają być zaślepione chyba że masz SAS
_________________ KTM 950 Adventure Orange.
|
|
Na górę |
|
|
Stolek
|
Tytuł: Re: problem z dostarczaniem paliwa Zamieszczono: 21 kwietnia 2017, 10:11 |
|
Rejestracja: 29 czerwca 2015, 22:02 Posty: 178 Lokalizacja: Wrocław, PL
|
Dziadek pisze: Stołek te drugie wężyk czy króćce które wychodzą z plastikowej pokrywy membran gaźnikowych mają być zaślepione chyba że masz SAS Tak te, po susunięciu SASa sobie zaślepiłem. Ale ja mówiłem o tych króćcach mosiężnych ze zdjęcia które są naprzeciwko odpływów: Tych mosiężnych u mnie nie ma, jest fabryczne zaślepienie. Mam tylko te czarne od odpływów i jak się okazuje to nie tylko odpływy a również jakaś odma. Jestem już szczesliwy bo mi wreszcie zaczął motocykl jeździć... W najśmielszych snach nie sądziłem że taka pierdoła może narobic mi tylu problemów...
|
|
Na górę |
|
|
Dziadek
|
Tytuł: Re: problem z dostarczaniem paliwa Zamieszczono: 21 kwietnia 2017, 11:18 |
|
Rejestracja: 15 czerwca 2016, 14:49 Posty: 97 Lokalizacja: Jelenia Góra Dolnośląskie
|
U mnie też są zaślepione . Dobrze że w końcu ogarnięty.
_________________ KTM 950 Adventure Orange.
|
|
Na górę |
|
|
marcinjunak
|
Tytuł: Re: problem z dostarczaniem paliwa Zamieszczono: 21 kwietnia 2017, 12:40 |
|
Rejestracja: 08 grudnia 2011, 12:58 Posty: 3372 Lokalizacja: Dęblin, Wawa.
|
Najgorzej że to wszystko trzeba rozbierać żeby cokolwiek ustawić Dziadek jaki polecasz ten filtr na odmę? A wracając do wężyków, mam po prostu przedłużone ori odpływy/przelewy. Nic więcej. Oczywiście otwory od sas zaślepione. Nie wiem tylko bo nie do końca rozumiem te dodatkowe wężyki wentylacyjne gdzie poprowadził ten gość ze zdjęcia. Są w airboxie pod filtrem ?
_________________ Był Junak M10, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4620 sc, exc520, a teraz WSK jest nadal
|
|
Na górę |
|
|
Dziadek
|
Tytuł: Re: problem z dostarczaniem paliwa Zamieszczono: 21 kwietnia 2017, 16:23 |
|
Rejestracja: 15 czerwca 2016, 14:49 Posty: 97 Lokalizacja: Jelenia Góra Dolnośląskie
|
Filtr miałem pod ręką w warsztacie. Taki zwykły taniościowy z allegro. Akurat pasował średnicą otworu. Wywaliłem z niego wężyk z opaską i wsadziłem wężyk od odmy . Siedzi ciasno i wcale nie syfi się w koło , jeżeli dużo ci dmucha olejem z odmy to możesz mieć walniętą uszczelkę pod wałkiem balansera.
_________________ KTM 950 Adventure Orange.
|
|
Na górę |
|
|
marcinjunak
|
Tytuł: Re: problem z dostarczaniem paliwa Zamieszczono: 21 kwietnia 2017, 17:26 |
|
Rejestracja: 08 grudnia 2011, 12:58 Posty: 3372 Lokalizacja: Dęblin, Wawa.
|
Spoko, zobaczę taki stożkowy jak najmniejszy z allegro, wsadzę na razie pod schowek i się zobaczy.
_________________ Był Junak M10, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4620 sc, exc520, a teraz WSK jest nadal
|
|
Na górę |
|
|
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|