Autor |
Wiadomość |
geniusz
|
Tytuł: Dylemat "S" czy "R" Zamieszczono: 25 września 2018, 10:54 |
|
Rejestracja: 10 września 2018, 14:32 Posty: 17
|
Klamka zapadła i zdecydowałem się na KTM-a. Zostaje tylko kwestia czy 1290 "S" czy "R" W terenie nie będę zbyt dużo się kulać więc lepsza była by wersja "S" Ale zastanawiam się nad kołami teoretycznie szprychowe są trwalsze i ładniej na nich wygląda tylko jest kwestia opon czy jest wybór w nich jeśli będę chciał opony typowo na szosę aby wykorzystać potencjał silnika. Chyba, że lepiej kupić wersję "S" i nawet jak kupie kapcie terenowe to też będę zadowolony jeśli najdzie mnie ochota na latanie w terenie lekkim.
|
|
Na górę |
|
|
marcinjunak
|
Tytuł: Re: Dylemat "S" czy "R" Zamieszczono: 25 września 2018, 20:27 |
|
Rejestracja: 08 grudnia 2011, 12:58 Posty: 3355 Lokalizacja: Dęblin, Wawa.
|
Jak tylko szuterki będą grane to lepiej S. Zawias sterowany elektrycznie robi robotę. Nie wiem tylko jak z nim teraz bo na początku w 1190 z tylnym sterowaniem były kłopoty. Może to teraz poprawili.
_________________ Był Junak M10, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4620 sc, exc520, a teraz WSK jest nadal
|
|
Na górę |
|
|
geniusz
|
Tytuł: Re: Dylemat "S" czy "R" Zamieszczono: 25 września 2018, 21:00 |
|
Rejestracja: 10 września 2018, 14:32 Posty: 17
|
W wersji "S" Pewnie kanapa jest wygodniejsza. Zastanawiam się jeszcze nad tym elektronicznym zawieszeniem jest w Polsce dobry serwis "WP" który takie zabawki ogarnie?
|
|
Na górę |
|
|
marcinjunak
|
Tytuł: Re: Dylemat "S" czy "R" Zamieszczono: 26 września 2018, 10:09 |
|
Rejestracja: 08 grudnia 2011, 12:58 Posty: 3355 Lokalizacja: Dęblin, Wawa.
|
W R masz jedną kanapę, w S masz dzieloną. Ogólnie WP w Olsztynie ogarniają robotę. Ze sterowaniem nic nie zrobisz, tylko wymiana a tak to standard, olej i uszczelniacze.
_________________ Był Junak M10, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4620 sc, exc520, a teraz WSK jest nadal
|
|
Na górę |
|
|
geniusz
|
Tytuł: Re: Dylemat "S" czy "R" Zamieszczono: 27 września 2018, 08:08 |
|
Rejestracja: 10 września 2018, 14:32 Posty: 17
|
Dziś byłem się przymierzyć do R-ki i S-ki. Mimo samozaparcia R-ka jest dla mnie za wysoka ale szukając na stronie KTM znalazłem koła szprychowe za około 4 tyś zł jest to jakaś alternatywa aby moto zyskał na wyglądzie , Co mnie jedynie zastanawia to te koła są dedykowane do wersji "T" Będę musiał, się z tym pogodzić bo miałem wysoki motor i wiem, że trzeba stać twardo na ziemi a dodatkowo jest lepsza kanapa w S-ce
A w kwestii serwisów w Polsce to co wiecie na temat Dealera z Wrocławia? Dobry serwis tam jest?
|
|
Na górę |
|
|
zan
|
Tytuł: Re: Dylemat "S" czy "R" Zamieszczono: 03 października 2018, 19:50 |
|
Rejestracja: 27 września 2017, 22:01 Posty: 28 Lokalizacja: Łódź
|
[quote="geniusz"]Dziś byłem się przymierzyć do R-ki i S-ki. Mimo samozaparcia R-ka jest dla mnie za wysoka ale szukając na stronie KTM znalazłem koła szprychowe za około 4 tyś zł jest to jakaś alternatywa aby moto zyskał na wyglądzie , Co mnie jedynie zastanawia to te koła są dedykowane do wersji "T" Będę musiał, się z tym pogodzić bo miałem wysoki motor i wiem, że trzeba stać twardo na ziemi a dodatkowo jest lepsza kanapa w S-ce quote]
ile masz wzrostu ? ja na S-ce przy 174 cm wzrostu na płaskim nie ma problemu, ale jak jest dołek to ciężko utrzymać takiego byka, co do kół - to felgi jak na odlewy są bardzo ładne i bardzo delikatne w wyglądzie, szprychy - inna bajka, opony standardowe w S-ce - wysokiej klasy, ale uniwersalne na szosę, szuter - na luźne, piasek kompletnie się nie nadają ( zresztą jak IMO cały motor nie jest do tego )
_________________ Zbyszek, KTM 1290 SAS 2021
|
|
Na górę |
|
|
czaja
|
Tytuł: Re: Dylemat "S" czy "R" Zamieszczono: 02 lipca 2019, 18:03 |
|
Rejestracja: 22 września 2014, 17:49 Posty: 145 Lokalizacja: Dukla
|
Zaczynam myśleć o 1290 jako moto na wyjazdy szosowe i pojawił się dylemat jak z tytułu wątku. Da się w eRce wykorzystać potencjał silnika czy hebli na tych kołach? Schodził ktoś w winklach do przytarcia podnóżkami? Erka bardziej mi się podoba, ma gmole w standardzie, a znając moje zapędy pewnie jakieś szuterki będą odwiedzane. Da się wsadzić koła z S d R? Niby jest jakaś różnica w wahaczach tylko nie wiem jaka. Może koło wejdzie. Jak elektronika? Nie sprawia problemów po moczeniu?
|
|
Na górę |
|
|
marcinjunak
|
Tytuł: Re: Dylemat "S" czy "R" Zamieszczono: 03 lipca 2019, 08:44 |
|
Rejestracja: 08 grudnia 2011, 12:58 Posty: 3355 Lokalizacja: Dęblin, Wawa.
|
1290 celuj już ten z tabletem na zegarach, dużo rzeczy poprawili w stosunku do wcześniejszej wersji, na szosę lepiej S ale znając Ciebie nie wytrzymasz na asfalcie , ja bym brał R, zawsze to mniej elektrycznego szajsu, ale to niestety już nie jest konstrukcja jak w starym lc8 990.
_________________ Był Junak M10, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4620 sc, exc520, a teraz WSK jest nadal
|
|
Na górę |
|
|
PIRANIA10
|
Tytuł: Re: Dylemat "S" czy "R" Zamieszczono: 03 lipca 2019, 10:45 |
|
Rejestracja: 13 września 2017, 10:12 Posty: 14
|
1290 R mam nalatane 25 tyś. Co do kół to nyple mi pordzewiały. Jak dla mnie S ma za dużo elektroniki w zawieszeniu i mniejsze kółka. Podnóżkami nie da rady przytrzeć bo są za wysoko. Wybór opon na asfalt do Rki jedt wystarczający.
|
|
Na górę |
|
|
czaja
|
Tytuł: Re: Dylemat "S" czy "R" Zamieszczono: 03 lipca 2019, 17:06 |
|
Rejestracja: 22 września 2014, 17:49 Posty: 145 Lokalizacja: Dukla
|
Oprócz zmiany malowania na 2019 były jakieś poprawki w stosunku do 17 i 18? Będzie pewnie erka. Najwyżej w przyszłości spróbuje koła mniejsze wsadzić. Na razie offu nie przewiduję, 990 zostaje do tego, a za jakiś czas się zobaczy jak wyjdzie. Z bezkluczykowością nie ma problemów? Z mojej 990 alarm wyrzuciłem bo w miejscu z dużą ilością anten był problem rozbroić i pilot musiałem wkładać pod plastiki blisko centralki.
|
|
Na górę |
|
|
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|