Dzisiaj jest 29 marca 2024, 10:02


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Dylemat "S" czy "R"
Nieprzeczytany postZamieszczono: 25 września 2018, 10:54 

Rejestracja: 10 września 2018, 14:32
Posty: 17
Klamka zapadła i zdecydowałem się na KTM-a.
Zostaje tylko kwestia czy 1290 "S" czy "R"
W terenie nie będę zbyt dużo się kulać więc lepsza była by wersja "S"
Ale zastanawiam się nad kołami teoretycznie szprychowe są trwalsze i ładniej na nich wygląda tylko jest kwestia opon czy jest wybór w nich jeśli będę chciał opony typowo na szosę aby wykorzystać potencjał silnika.
Chyba, że lepiej kupić wersję "S" i nawet jak kupie kapcie terenowe to też będę zadowolony jeśli najdzie mnie ochota na latanie w terenie lekkim.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Dylemat "S" czy "R"
Nieprzeczytany postZamieszczono: 25 września 2018, 20:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 grudnia 2011, 12:58
Posty: 3355
Lokalizacja: Dęblin, Wawa.
Jak tylko szuterki będą grane to lepiej S. Zawias sterowany elektrycznie robi robotę.
Nie wiem tylko jak z nim teraz bo na początku w 1190 z tylnym sterowaniem były kłopoty. Może to teraz poprawili.

_________________
Był Junak M10, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4620 sc, exc520, a teraz Obrazek
WSK jest nadal :)
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Dylemat "S" czy "R"
Nieprzeczytany postZamieszczono: 25 września 2018, 21:00 

Rejestracja: 10 września 2018, 14:32
Posty: 17
W wersji "S" Pewnie kanapa jest wygodniejsza.
Zastanawiam się jeszcze nad tym elektronicznym zawieszeniem jest w Polsce dobry serwis "WP" który takie zabawki ogarnie?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Dylemat "S" czy "R"
Nieprzeczytany postZamieszczono: 26 września 2018, 10:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 grudnia 2011, 12:58
Posty: 3355
Lokalizacja: Dęblin, Wawa.
W R masz jedną kanapę, w S masz dzieloną.
Ogólnie WP w Olsztynie ogarniają robotę. Ze sterowaniem nic nie zrobisz, tylko wymiana a tak to standard, olej i uszczelniacze.

_________________
Był Junak M10, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4620 sc, exc520, a teraz Obrazek
WSK jest nadal :)
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Dylemat "S" czy "R"
Nieprzeczytany postZamieszczono: 27 września 2018, 08:08 

Rejestracja: 10 września 2018, 14:32
Posty: 17
Dziś byłem się przymierzyć do R-ki i S-ki. Mimo samozaparcia R-ka jest dla mnie za wysoka ale szukając na stronie KTM znalazłem koła szprychowe za około 4 tyś zł jest to jakaś alternatywa aby moto zyskał na wyglądzie , Co mnie jedynie zastanawia to te koła są dedykowane do wersji "T" Będę musiał, się z tym pogodzić bo miałem wysoki motor i wiem, że trzeba stać twardo na ziemi a dodatkowo jest lepsza kanapa w S-ce

A w kwestii serwisów w Polsce to co wiecie na temat Dealera z Wrocławia?
Dobry serwis tam jest?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Dylemat "S" czy "R"
Nieprzeczytany postZamieszczono: 03 października 2018, 19:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 września 2017, 22:01
Posty: 28
Lokalizacja: Łódź
[quote="geniusz"]Dziś byłem się przymierzyć do R-ki i S-ki. Mimo samozaparcia R-ka jest dla mnie za wysoka ale szukając na stronie KTM znalazłem koła szprychowe za około 4 tyś zł jest to jakaś alternatywa aby moto zyskał na wyglądzie , Co mnie jedynie zastanawia to te koła są dedykowane do wersji "T" Będę musiał, się z tym pogodzić bo miałem wysoki motor i wiem, że trzeba stać twardo na ziemi a dodatkowo jest lepsza kanapa w S-ce
quote]

ile masz wzrostu ?
ja na S-ce przy 174 cm wzrostu na płaskim nie ma problemu, ale jak jest dołek to ciężko utrzymać takiego byka,
co do kół - to felgi jak na odlewy są bardzo ładne i bardzo delikatne w wyglądzie,
szprychy - inna bajka,
opony standardowe w S-ce - wysokiej klasy, ale uniwersalne na szosę, szuter - na luźne, piasek kompletnie się nie nadają ( zresztą jak IMO cały motor nie jest do tego )

_________________
Zbyszek,
KTM 1290 SAS 2021


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Dylemat "S" czy "R"
Nieprzeczytany postZamieszczono: 02 lipca 2019, 18:03 

Rejestracja: 22 września 2014, 17:49
Posty: 145
Lokalizacja: Dukla
Zaczynam myśleć o 1290 jako moto na wyjazdy szosowe i pojawił się dylemat jak z tytułu wątku.
Da się w eRce wykorzystać potencjał silnika czy hebli na tych kołach?
Schodził ktoś w winklach do przytarcia podnóżkami?
Erka bardziej mi się podoba, ma gmole w standardzie, a znając moje zapędy pewnie jakieś szuterki będą odwiedzane.
Da się wsadzić koła z S d R? Niby jest jakaś różnica w wahaczach tylko nie wiem jaka.
Może koło wejdzie.
Jak elektronika? Nie sprawia problemów po moczeniu?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Dylemat "S" czy "R"
Nieprzeczytany postZamieszczono: 03 lipca 2019, 08:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 grudnia 2011, 12:58
Posty: 3355
Lokalizacja: Dęblin, Wawa.
1290 celuj już ten z tabletem na zegarach, dużo rzeczy poprawili w stosunku do wcześniejszej wersji,
na szosę lepiej S ale znając Ciebie nie wytrzymasz na asfalcie :), ja bym brał R, zawsze to mniej elektrycznego szajsu, ale to niestety już nie jest konstrukcja jak w starym lc8 990.

_________________
Był Junak M10, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4620 sc, exc520, a teraz Obrazek
WSK jest nadal :)
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Dylemat "S" czy "R"
Nieprzeczytany postZamieszczono: 03 lipca 2019, 10:45 

Rejestracja: 13 września 2017, 10:12
Posty: 14
1290 R mam nalatane 25 tyś. Co do kół to nyple mi pordzewiały. Jak dla mnie S ma za dużo elektroniki w zawieszeniu i mniejsze kółka. Podnóżkami nie da rady przytrzeć bo są za wysoko. Wybór opon na asfalt do Rki jedt wystarczający.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Dylemat "S" czy "R"
Nieprzeczytany postZamieszczono: 03 lipca 2019, 17:06 

Rejestracja: 22 września 2014, 17:49
Posty: 145
Lokalizacja: Dukla
Oprócz zmiany malowania na 2019 były jakieś poprawki w stosunku do 17 i 18?
Będzie pewnie erka. Najwyżej w przyszłości spróbuje koła mniejsze wsadzić.
Na razie offu nie przewiduję, 990 zostaje do tego, a za jakiś czas się zobaczy jak wyjdzie.
Z bezkluczykowością nie ma problemów?
Z mojej 990 alarm wyrzuciłem bo w miejscu z dużą ilością anten był problem rozbroić i pilot musiałem wkładać pod plastiki blisko centralki.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Theme created StylerBB.net